Drøm, som har du evigt liv,
lev som var det din sidste dag.



tirsdag den 26. juli 2011

Drømmenes Uvirkelige Realitet.

"I skal ikke tage livet så tungt, i overlever det alligevel ikke"

Nej, det er jo dét der er det fucking meningsløse problem. Man har så meget tid, og så lidt alligevel..

Jeg KAN ikke lade være med at tage livet tungt. FOR tungt endda. Jeg kan ikke.
Jeg har da prøvet.. Eller, jeg har nok ikke prøvet NOK. Endnu.
Men jeg er skræmt fra vid og sans af min kommende tilgang til livet. Virkelig.
Og det er alt sammen ud som om at alle har så skide nemt ved det, undtagen mig.
Min verden, den har måske tit set "perfekt" og jeg vælger at lave gåsetegn fordi intet her i livet er "perfekt". Intet. Eller... Næsten da.


Nå men den har godt kunne set sådan ud. Men inde bag facaden var det hårde rå stof, som blev ved med at brede sig ud fra sine skjulte folder. - Ok. Vidste ikke at poetisk stof fandtes..? Hmm.. Haha! Ej. Det er faktisk ikke sjovt. Dette her er alvorligt. Og det har alt sammen haft en eller anden betydning i mit liv. (Ligesom alle andres oplevelser påvirker deres liv. Smart.)  - Ok. Jeg er både flabet, træt og frustreret, det vil jeg gerne indrømme.

Men jeg er faktisk på en rigtig FED bilferie med min mor lige nu! <3 Men disse tanker har bare fyldt SÅ SÅ SÅ SÅ meget i de seneste uger, så de er ikke til at slippe helt! Overhovedet ikke, faktisk. De er der hele tiden, eller ret tit. Disse små tegn som mit hovede ser, oplever eller skal tage stilling til, som minder mig om, hvad jeg helt inderst inde går og længes efter. Noget jeg har prøvet at tale ud om, men ikke kan råbe højt om. Bange for at skuffe mine forældre. Bange for at se min mors bekymret blik i hendes brune øjne. Damn it. Damn it. DAMN IT!

Bare jeg kunne prøve alt det jeg ville - og aldrig have gjort det.


 Vandpibe.
 Dette citat vil jeg have tatoveret på mit venstre håndled.
 
 Industrial piercing i venstre øre.
 Et ukendt sted på kroppen..
 Venstre fod. Inden i mellem vingerne skal min mors kysse aftryk være.
 Ryggen.
 Håndleddet, højre side.
 Venstre side.
 


Skulderbladet venstre side eller bagved hoften højre side.
Min fødselsdags dato bagved mit højre øre.

Og andre citater rundt omkring på kroppen.


Drømme er virkelighedens tegn på glæde. Realitet er alt for virkelig. 
For virkeligt. For seriøst. For... elsket. Forelsket i livets drømmende realitet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar