Drøm, som har du evigt liv,
lev som var det din sidste dag.



lørdag den 2. juli 2011

Det var dér vi kom fra!

Så kom vi til Rune... - Igen - igen - igen. Så nej, det gider vi ikke mere... MEDMINDRE! - Der self. sker noget spændende omkring vores (forhåbenligt) snart tættere (meget tættere) venskab! - Hæhæ!
- Må man egentlig gerne tage et billede ind af ham? Altså.. jeg mener.. Han er jo på Facebook, så det er jo offenliggjort.. Hvis det nu er en af hans profilbilleder... Hmmm... Tygger lidt videre på det imens jeg "writer" videre på dette indlæg.. Det kan jo være du bliver overrasket - til sidst!


Jeg elsker at høre "gamle sange" - Nej... Ikke "gamle" som i: OMG, dén hørte vi jo sidste sommer!? - SO OLDSCHOOL!  - Agtig. Nej, nej. Slet ikke. Jeg mener som i denne forunderlige, triste men sande sang, som jeg hørte i radioen idag... (Det var bare en mand der sang istedet..:

Hvorfor er lykken saa lundefuld?

Melodi: Karen Jönsson - Tekst: Carl Viggo Meincke

Når vi er glade, ler vi,
så er vort liv en leg,
men alt for ofte ser vi,
at lykken går sin vej.
Drømmen om trofast kærlighed
slutter, før selv vi ved.

Hvorfor er lykken så lunefuld,
og hvorfor er glæden så kort?
Ofte er livet så meningsløst hårdt.
Hvorfor dog stole på kærlighed
og hvorfor dog smile derved?
For smilet bli'r tårer, før solen går ned.
Den ven du tror holder a' dig,
måske går han fra dig,
alt det, han gav sit ord på,
og svor på, er glemt.
Hvorfor er lykken så lunefuld,
og hvorfor er glæden så kort?
Og ham som du elsker, hvorfor går han bort.

De ord, du hvisked' til mig,
gik jeg og tro' de på,
men aldrig mere vil jeg
den samme tillid få.
Alt hvad jeg har i hjertet gemt,
det har du ganske glemt.
Hvorfor er lykken så lunefuld,
og hvorfor er glæden så kort?
Ofte er livet så meningsløst hårdt.
Hvorfor dog stole på kærlighed
og hvorfor dog smile derved?
For smilet bli'r tårer, før solen går ned.
Den ven du tror holder a' dig,
måske går han fra dig,
alt det, han gav sit ord på,
og svor på, er glemt.
Hvorfor er lykken så lunefuld,
og hvorfor er glæden så kort?
Og ham som du elsker, hvorfor går han bort.

Hvorfor er lykken så lunefuld,
og hvorfor er glæden så kort?
Og ham som du elsker, hvorfor gik han bort. 





- Den er så smuk! Jeg er helt vild med den..! Der var kvalitet (og det er ikke elektronisk kvalitet, jeg snakker om) over sange fra dengang... De var livsbekræftende, smukke, rørende, sande, ironiske, humoristiske og håbefulde! Idag er det: Fest, druk, sex og ... Jah... Hvad mere? - Jeg ved det faktisk ikke...




PS.
BILLEDET ER FOR 
CHARMERENDE 
TIL AT BLIVE SET PÅ!
Billedetekst er dog stadig lovligt:


Thihi... Min dejlige... flipper-fyr! Og han er endnu dejligere i virkeligheden.. Suuuk! og sexet.. Du skulle bare lige se ham!! <3 :O Rrrhhww... Eller som folk nu til dags går rundt og siger: "KU´GODT!"

2 kommentarer:

  1. Hei dude! Gal jeg elsker den måde du skriver på :D
    Du får alting til at lyde så spændene, og jeg kan seriøst ikke lade vær' med at læse din blog igen og igen ;D Stalker dig lige lidt for meget altsååå!
    - rart at møde dig btw

    SvarSlet
  2. Hey! - Var dette et tilfælde? Jeg mener NEJ HVOR FEDT! - Det er jo altid rart at få ros, for noget som kommer "herinde fra" *tager mig til brystet*
    ;) - Tusind tak! Det er jeg så skide glad for! Bare læs videre! ;D Stalkning er kun en måde at vise at man interessere sig for andre her i livet! :D - Hvilket jo er skønt og fantastisk og giver den stalkede person selvtillid og et boost til at write videre.. :b

    Nu kommer forklaringen på hvorfor jeg lige skrev "Var dette et tilfælde?" i starten... For jeg.. er også helt vild med din blog og stalker dig.. også :b Haha!

    Skal vi blive ved med det..? - Det tror jeg gerne! ;D
    - Rart også at møde dig BF!! (blogger-friend) - Kreativt? Njaaarh! Kun lidt.. ;) Vi ses, igen! og tak.. igen! :D

    SvarSlet