Drøm, som har du evigt liv,
lev som var det din sidste dag.



fredag den 22. juli 2011

Life is a bitch, but we love her.

Nu taler jeg rent ud fra posen. - Skriver hvad jeg føler. Og dette her er mig.

Jeg har en blog, hvor jeg er min fiktive karakter; Charlie. Og først var det fordi jeg elsker at skrive, og går på en forfatterskole, så det ville være interessant at skrive en "opdigtet" blog. Men jeg kom til at se sandheden i øjnene. Jeg har Charlie ved min side, og skriver ud fra hendes liv, fordi jeg ikke selv tør at stå frem. Stå frem med mit liv, mine tanker og mine inderste følelser.

Jeg har ikke haft skrivelyst længe. Eller jeg har haft lyst til at skrive, men jeg har ikke kunne, og ikke haft inspiration. Jeg har tit åbnet bloggen, men måtte lukke den igen, med en blank skærm.

Mit liv er virkelig forvirret og humørskiftende for øjeblikket. Jeg går og tror at jeg har en lille depression. Jeg kan ikke holde mig selv ud, og kommer til at tude af medynk.
Jeg har noget "stærkt" inden i mig, som brænder for at komme ud. Noget ukendt. En attitude. En følelse. En handling. En holdning. Aaargh! - Jeg KAN ikke finde ud af HVORDAN jeg kan komme UD med det!?
Jeg ved nogenlunde hvad det drejer sig om. Men hvad jeg vil med det... Det ved jeg faktisk også. Men jeg er usikker. Og det er ikke en følelse jeg plejer at have på dét område. Om hvem jeg er. Og det påvirker mig så meget, at jeg nu sidder med blanke øjne og en ubehag i mit solaplexus, fordi jeg har valgt at skrive det ned. - NU!

Kl. er 3.00 om natten. Om en time er det morgen. Jeg er en forfærdelig natteravn! Men jeg MÅ få dette ud, for jeg KAN nu. - Og hvem siger at jeg kan i morgen?

Hvis du vil, kan du prøve at følge med. Dette er mine tanker i min rækkefølge. Dette her har jeg brændt inde med og spildt tårer på. Måske kan du forstå mig - måske syntes du jeg er en skør tosse, men jeg er ligelgad, for dette her er mig, dette her er mine "emotions".

Jeg vil FLIPPE ud!!! Jeg vil provokere mit eget liv. Jeg vil være en chick, ikk´ en pige. Jeg vil have attitude, være awesome. Bruge slang-utryk. Prøve grænser af. Jeg vil lade være med at tænke så meget over tingene, men i stedet bare springe ud i det! Jeg ved jo godt alligevel at;
Life is a bitch - Love is a hater. 
Men jeg vil love the bitch & bitch the love! *Blææær*
Jeg er Fucking Femten og jeg vil Fucking Flippe ud!  


Arrrghhh! Jeg vil le, jeg vil græde. Jeg vil råbe, jeg vil hviske. Jeg vil chill, jeg vil gi´ lååve. Jeg vil bare være mig. og det har jeg tænkt mig. Jeg R ret sikker på at mine venner vil syntes at jeg har forandret mig lidt eller er ved det.. Men hvis de er mine rigtige venner, dem som jeg vil rejse til månen for, så vil de respektere det, og elske mig. Og hvis ikke...  Så er man vokset fra hinanden. Too Bad. - But life is a bitch.


Fortsættelse følger.. Jeg SKAL sove nu! 
Men jeg vil lige dele denne med jer:
I Kan Ikke Slå Os Ihjel 
 

OOO BEVAR STADEN OOO



Styrke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar