Drøm, som har du evigt liv,
lev som var det din sidste dag.



fredag den 8. juli 2011

OKAY!

- Forget ALL ABOUT "flipperen" !!
Virkelig. 
Nye tider.

- Det dér med "alder" .. Hvorfor er det så skide vigtigt, all the time?
Årh, det er forfærdeligt! Disse følelser vandrer rundt i min krop;
Fortvivelse, Forelskelse, Fascination, Forskrækkelse. = De fire F´er.
Det er hvad jeg føler... Og hvad kan jeg gøre ved det? Lyve for mig selv? Lyve for andre?
Nej. Dette må reddes ud. Men hvordan? Hvordan vil dem jeg holder af reagere?
Jeg er så fortvivlet. Hjælp mig. Puuuh... Det er så skide uretfærdigt! Fuck fordomme, fuck alder, fuck de skide F´er. Fuck kemien mellem to mennesker. Den kemi som jeg ellers elsker...
- Jeg må bare følge mit hjerte...
Hvor det så end viser mig hen!?

2 kommentarer:

  1. Fuck dem der synes alder spiller en stor rolle!! Som om halvdelen af folks befolkning ikke allerede har elsket en der er ældre eller yngre end dem selv hva'?! :D Justin Bieber fans fra alderen 0-35!! DUUH! Og så så mange andre!!
    Alder er og bliver kun et tal! Så fuck andres mening ;D!
    Følg dit hjerte, og hvis nogen står foran din vej så spark dem væk med det sygeste karatespark!!
    Ps. Love the pictures!

    SvarSlet
  2. TAK! TAK! TAK!
    Det var lige præcis DÈ ord jeg har længtes efter...!
    Uha.. Nu tuder jeg.. Af glæde. TAK for din kommentar, Aya!
    Er du sendt fra himlen? :')

    Ps. Kan du lære mig karate? ;D
    pps. Ja, de er skønne, ikke? Tak. Jeg fandt dem på vores alles elskede Google.. ;) ISÆR den første er jeg helt vild med!

    SvarSlet