Drøm, som har du evigt liv,
lev som var det din sidste dag.



mandag den 8. august 2011

Til ende på dags dato (og lidt til)

OKAY! - Var til Sarah koncert i dag, med to af mine koncert-fan-af-Sarah-friends.. Og fik Sarahs autograf for 2. gang .. Stod i kø i over-mega-monster-lang-tid! Men det var det værd! Sarahs cd udkom nemlig idag, men skuffende er den, det må jeg erkende. Den har fået to stjerner og meget dårlig omtale. Men det vigtigeste er nu at Sarah har gjort det af hjertet og viljestyrken. Thumbs up for det!

Mig: "Tilykke med pladen!"
Sarah: "Tak!"
Mig: "Det er ret sjovt, jeg hedder også Sarah og kommer fra Herlev.."
Sarah: *Noget jeg ikke kan huske.. Tror det var i stil med: Fedt, sejt, cool, something like that*
Mig : "Må jeg ikke godt give dig hånden?"
Sarah: "Jo, selvfølgelig må du det!"
*Jeg giver hende et fast håndtryk som jeg plejer, det samme gør hun*
Jeg skal til at gå, men så siger hun:
"Et fast håndtryk - Sejt!!"
Og jeg griner og svarer så: "Tak! - Det har jeg lært af min far" *Kæmpe-i-godt-drille-humør-smil*
Sarah: *Griner*
YAAAAY! Jeg fik Sarah til at griiiiine.. Hahahaha! :D- Blev fucking glad!

Det er egentlig sjovt at tænke på at jeg er fan af én som sådan set "kun" er et år ældre end mig selv, og som med hendes navn og by ovs. minder mig om at hun jo bare er en ganske alm. pige på den usædvanlige og charmerende måde! Hun er sku en éner. - Hvilket er herligt!
Altsååå... jeg er godt nok hetro, men ... du ringer bare, Sarah! ;D Hahaha! <3 Sarah & Sarah - Herlev & Herlev. Kunne da være lidt smartass hvis vi blev friends... ;)

Så til en lidt anden ting, som jeg har fundet ud af ved mig selv her de sidste par uger og i dag. Og det er at jeg er bange for at folk syntes at jeg er kedelig, når jeg snakker med dem. At jeg er for.. Hmm, hvad kalder man det, hvordan skal man udtrykke sig..? - For "stiv" i det. "For ikke-sjov-eller-frisk-og-spontan-nok-agtig" og det er lidt wierd at jeg føler sådan og har fået netop dén tanke, for jeg har da altid fået af vide at jeg er ganske "underholdende" og mærkelig på den sjove måde.. Så det undre og overrasker mig lidt. Men på den anden side så tror jeg at jeg har en fornemmelse, men mistanke til synderen af dette. Det er den dér forvirrende kaos der har fyldt mit hovede HELE denne skønne og behagelige AFSLAPPENDE ferie;  

Hvem er jeg? Hvordan vil jeg være? Hvordan vil de andre omkring mig reagere? Hvad skal jeg gøre? Hvad kan jeg gøre? Hvorfor sådan en trang til at flippe ud? Hvorfor sådan en trang til at ændre mig? Hvorfor lige nu?


HV-spørgsmål som mit hovede har være totalt fyldt op med, fordi jeg nu har mødt folk og ISÆR "Fe" som virker så selvsikre, så seje, så awesome.. Som om de har styr og tjek på fuckin-freakin-alt! Alt det som jeg ville ønske jeg havde styr på. Nu. - Eller i hvert fald kommer til det. Og det gør jeg jo nok også. 100 %. Men hvordan kan jeg relaxxz, når folk omkring mig, ikke kan? Nej, vel. - Det er svært. Meget. Og hvad der er endnu sværre er at finde den skide balance mellem "De To Sider" som jeg kalder dem.
Valget står mellem:

The Good Side
&
The Freakin Awesome Side

Kan du vælge??? - For jeg kan (næsten) ikke.

G´ nat... <3 

 Do you hear my words? Will you..?
 Inside my soul, I prefer to keep my thoughts to myself. In my own dreams, where anything can happen.
 Sometimes fate can only hear my thoughts. And sometimes I am alone among a lot of people even though they know me.
 The idea of ​​boredom scares me. Am I really the only one who has this idea in the world? The idea that others thought I'm boring? Have you tried it? - I hope not.
Even if you're bored.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar