Drøm, som har du evigt liv,
lev som var det din sidste dag.



søndag den 7. august 2011

Dear Party-Diary I Will Like to Thank P!nk

Okay, først vil jeg gerne lige have lov til at sige... æhm, skrive, at jeg skriver hvad jeg lyster herinde og hvad jeg oplever i min hverdag. Ja, der kan opstå fordomme, og derfor er jeg ikke så vild med at folk som jeg kender læser mine blogs. Men... Det er der nu nogen af mine veninder som gør, men de må tage mig som jeg er, for der sker rigtig meget i mit liv for tiden. Alle MINE fordomme er distrueret, fordi jeg selv overvejer at udføre dem.. Forstår i? Hmm...

Min skønne og nye veninde, lad og kalde hende; Fe, holdte afskedsfest igår fra 20:30 til 7:00..
Kom hjem halv 8 om morgenen, og stod op kl. 15. Fik så "morgenmad" kl. 16.
Fe skal rejse et sted hen (som jeg ikke kan huske) i et år og lære flydende spansk. (Så det er i hvert fald et spansktalende land) og jeg vil savne hende. - Og jeg er ikke den eneste!

Fe har det liv som jeg har gået og drømt om! Det liv som jeg i mine tidl. blogs har fortalt om, at jeg går og længes efter... Hun er spontan, fri og flippet (indenvendig). Hun er en kopi af hende inden i mig, som prøver at bryde ud af min krop. - Af mit bryst. ARRRGH!!

Hvorfor?:
Hun har den sødeste kæreste!
Hun fester (tit)
Hun har de fedeste venner, som støtter og bakker hinanden 100 % op!
Hun har et afslappet forhold til visse ting, som jeg ikke har...
Hun er bare mere... fri i sit sind.

Og det er jo ikke fordi at jeg ikke vil være mig selv, og bare gå rundt og være en tro kopi af en anden og gøre og leve på den måde som hun gør! Det er jo ikke sådan jeg mener det. Jeg mener bare at jeg vil ønske at jeg var mere ligesom hende og at jeg var mere fri i min sjæl og ikke tænkte så meget over livet. - At jeg ikke var bange for at kaste mig ud i ting. At jeg... Ja.

Det undre mig at jeg ikke har tømmermænd idag... Ej, så fuld var jeg nu heller ikke. Men det burde da slå hårdt, når man ikke er vant til at "drikke" andet end 2 genstande, ikke?
Hmm.. Nå, men det er jo cool nok! Men når jeg bliver fuld mister jeg totalt balancen!!! Virkelig. Det gør for det meste alle. Men mit er slemt!
Heldigvis er jeg en af dem som kan huske alt hvad jeg har gjort, sagt og lavet næste dag. Selv i detaljer. Så det er skønno.. *Smil*

Faktisk havde jeg besluttet at jeg ville stoppe med at drikke. Indtil 7 måneder var gået, for der har jeg fødselsdag. Men det gik vist lidt i kage. Hmm... Jeg tror sku snart at jeg har valgt side. Der er vel både ulemper og fordele, men jeg vil bare nyde livet så godt som jeg nu kan.

Jeg overvejer at tage på Roskilde næste år. Det gør alle jeg kender. Mine venner. Vi får se.
Der er allerede sket så fucking meget på bare 3 måneder! Der er jeg glad for at jeg altid har skrevet mine følelser og tanker ned i mine små bøger og på computeren, for så kan jeg se udviklingen der er sket med mig, og den er nærmest uhyggelig stor! Men det er vel helt normalt.. Man bliver vel bare ældre. Det går bare så skide stærkt lige pludselig! Men det kommer alle vel igennem, eller..?
Og jeg sidder sådan lidt og tænker: Fuck, hvor var jeg dog lille! Sikke nogle lille-pige-tanker jeg har haft!? Men det er vel også lidt grinderen.

Jeg er begyndt at høre meget P!nk. Fordi hendes sange er så personlige og relevante, at mit liv kan afspejle sig i hendes tekster. Hun er lidt den eneste som forstår mig. Helt. Komplet. Fuldt ud.
Hun er fantastisk! Et livsstykke. Uden lige. Hun er så sej! Så rå. Så fucking meget sig selv!
STOR RESPEKT! 
















KÆMPE FORBILLEDE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar