Drøm, som har du evigt liv,
lev som var det din sidste dag.



mandag den 22. august 2011

Miss. Tatum (Røv Og Nøgler)

Har siddet her til aften og tudet over Dear John... Suuuk! - Hvor er Channing Tatum dog lækker! Waaaouw. Og hvor er Amanda en heeelt fantastisk skuespiller! Og fåååårk hvor er den følelsesladet.
Jeg brast i gråd og grinede på én og samme tid. Mor kom med papir til de forgrædte øjne og det røde tomatfjæs. Her er min tude-liste:
1. Titanic
2. Remember Me
3. The Notebook
4. Dear John

Den øverste, Titanic, er den jeg tuder ALLERMEST til, og derefter går det ned af... 
Puhaa, jeg elsker de film, men de får godt nok tøsetudefjæset op i mig!!?

Imens man sidder og ser de her film, som udelukkende handler om besværlig kærlighed blandt to unge mennesker, sidder man og tænker drømmende;  
Waaooouw. Det er sådan ægte kærlighed er! Det er præcis sådan som det skal være! Mon det nogensinde sker for mig..? Mon jeg nogensinde kommer til at opleve dette, at finde denne specielle, ægte og dybe kærlighed, som næsten er ved at tage livet af mig?

Jeg ved da godt hvem der skal være min dyb-kærligheds-film-romance.. 
CHANNING TATUM
Og seriøst... Det er ikke fordi at han er kendt. Overhovedet ikke. Heller ikke fordi at han har en lækker overkrop (host, host) Hæhæhæ ... - Men fordi hver eneste gang jeg ser ham spille, så... er det bare ham.

Ok. Deal with it or not. Hahha.. Men det er bare HAM. Virkelig. Hvis jeg skulle vælge en i hele verden, lige nu, pt. : HAM. Hahhaha.. Virkelig, fuck Zac Efron, og alle de andre.. Channing Tatum er røv-lækker og bare monster-uhyggeligt-charmerende!!! Ufff... 
Nu lyder jeg som et hormonmonstrum af en teenagepige.. Men hov... Det ER jeg jo.. Så, det har jeg lov til! Hahah... Han er ikke kun lækker. Men det er den måde han viser sin kærlighed på. Sin usikkerhed. Sin viljestyrke. Sit smil.. Rrrhwaauw...






Det er min drømmemand.. DET. ER. DET. BARE! Hahha... Om 20 år vender jeg tilbage, måske med ham i hånden.. altså.. typen. Er godt klar over at det måske ikke liiiige bliver Channing ... <3 (Selvom det OVERHOVEDET ikke ville skade..!!! - Hvis man altså ser bort fra aldersforskellen! :b Hihihii !!! <3) Men typen.. En badass med en blød side indeni.. Jepps. Jeg vil smutte nu. Egentlig ville jeg skrive en smuk og detaljeret essay/blogindlæg om den evige, stærke og dybe kærlighed. Men det blev det ikke til! Næste gang? :D Måske. Man har vel lov til at flippe ud som en teenagepige over en lækker kendis!? ... Men selvom det var bagerens søn nede fra hjørnet af... Så var jeg LIGEGLAD. et var jo bare dejligere! Så var der sku større chance for at støde ind i ham.. Hahaha... - Men så kan man jo ikke savle over ham på de tyndslidte dvd´er.. Arjh, nu smuttetr jeg altså.. Nat´Nat <3 og røm sødt, Channing, om ... miiiiiig! :b <33












Ingen kommentarer:

Send en kommentar