Drøm, som har du evigt liv,
lev som var det din sidste dag.



tirsdag den 16. august 2011

Citater og ordsprog om livet, venskabet & kærligheden...

"Jeg har siddet her længere end de fleste, jeg har gået gennem ild og vand for dig, og hvad har du gjort til gengæld, du har hældt cement i vandet og slukket ilden..."

"Den dag hvor du vågner op og indser at det var mig du ville have, vågner jeg op med en anden som vidste det fra starten"

"Truth is, everybody is going to hurt you. You just gotta find the ones worth suffering for. " - Bob Marley.

Hvis en dreng siger at en pige er lækker, kigger han på hendes krop. Hvis han siger at hun er pæn, kigger han på hendes ansigt. Men hvis han siger hun er smuk, kigger han på hendes sjæl."

"He who writes to his beloved every day is not a lover, but a writer."

"Hvis kærligheden kun er en drøm, så til helvede med virkeligheden"

"Songs for you, truth for me."

"Jeg lukker mine øjne men jeg er ikke blind, jeg ser dig stadig." 

"Enhver skuffet kærlighed gør én en smule immun mod den næste."

"Kærlighed er at lade ham fortælle den historie færdig, man selv har påbegyndt. "

"Kærlighedens første suk er tilregnelighedens sidste."

"Det modsatte af kærlighed er ikke had, men ligegyldighed. Når man hader elsker man stadig."

"Den som ikke elsker, lever ikke."

"Hvis du må kæmpe for din mands hengivenhed, er han det ikke værd. "

"Kærlighedens magt er heldigvis så stor, at man kan sige alt til sin elskede og enda få Tilgivelse. Undtagen dette ene: Det er en smart Kjole, din veninde har fået! "

"Amor er en dårlig skytte. Han rammer som regel den, han slet ikke ikke har sigtet på. "

"Amors strejfskud kalder man flirt."

"Trying to forget someone you love, is like trying to remember someone you never met."

"You were my strengt you were my fear, fearless with you but scared when you're not near. Forever and always is were we should be, forever and always is just you and me."

"Barnlig kærlighed følger princippet Jeg elsker, fordi jeg bliver elsket. Moden kærlighed følger princippet Jeg bliver elsket, fordi jeg elsker. Umoden kærlighed siger Jeg elsker dig, fordi jeg behøver dig. Moden kærlighed siger Jeg behøver dig, fordi jeg elsker dig."

"Det er ikke svært at finde en der kan få dig til at smile, det er ikke svært at finde en der kan få dig til at græde. Kunsten er at finde en, der kan få dig til at smile med tårer i øjnene."

"I don't know why you love me.. You catch me when I fall Accept me, flaws and all ..And that's why I love you."

"When I'm alone, I think of so many things to say to you, but when I have the chance to tell you.. I go speechless."

"I England beskriver man damernes hjerne således: In the left side theres nothing right, and in the right side theres nothing left."

"Der er 9 bogstaver i kærlighed - 8 af dem er ærlighed. "

"Jalousi er ikke angsten for at dele, men angsten for at miste." (Men stop det lige alligevel)

"Kærlighed er, at give en anden person magt til at ødelægge dig fuldstændig, men samtidig stole på, at personen aldrig ville gøre det."

"Viljen til at ville, giver evnen til at kunne."

"Den mand der påstår at forstå kvinder, lyver så meget at man fristes til at tro ham." (Afrikansk ordsprog)

"I am fine, really means i need a hug and someone to talk to."

"Alle kan være smukke men ikke alle så smukke, at de også kan være grimme."

"If you're alone I'll be your shadow, If you want to cry I'll be your shoulder, If you want a hug I'll be your pillow, If you need to be happy I'll be your smile, but anytime you need a friend, then I'll just be me."

"Dagen igår er historie, dagen imorgen er et mysterium, men dagen idag er en gave. Så ræk ud og tag imod den." (Kærlighed til livet, for livet er en gave! Selvom den sommetider en en... blød pakke.)

"Et knust hjerte tilhører nødvendigvis ikke en svag person."

"I'm just an ordinary girl. Sometimes I'm lazy, I get bored, I get scared, I feel ignored, I feel happy, I get silly, I choke on my own words, I make wishes - I have dreams, and I still want to believe, anything can happen in this world, for an ordinary girl."

"When you look at me hundreds of opportuneties opens up for me."

"Vi er alle engle med kun én vinge. - Kun sammen kan vi flyve!"

"Der bliver ikke ligestilling før blomsten flyver fra bi til bi" (Kønnenes kamp)

"Sometimes the fastes way to get there, is to go slow. "

"So give it everything or nothing at all, to get back on you feet when you stumble and fall. A little luck can go its own way, so don't you worry about what people say cause who knows where the wind may blow, for an ordinary girl." (Hannah Montana)

"If you can dream it, you can do it."

"Why do birds, sing when you're near me, sing when you're close to me, they say that I'm a fool for loving you deeply, loving you secretly."

"A friend is someone who knows the song in your heart, and can sing it back to you when you have forgotten the words."

"You never know what you have till you've lost it"

"Trust is like a mirror. You can fix it if its broken, but you can still see the cracks in it."

"The eyes are the mirror of the soul." (Shakespeare)

"Some people see things as they are, and say:"why?" I see things as they never were, and say:"why not?"

"Never let a kiss fool you, and never let a fool kiss you. "

"Let your soul be your pilot"

"The hardest thing in life to learn, is which bridge to cross - and which to burn..."

"Music is sound flirting with silence, and poetry is words flirting with spirit. "

"Pain is temporary, but it still hurts."

"Mødre er engle i oplæring." (Min mor fik et 12-tal med pil opad..!

"Optimisme er at betragte ethvert problem som en mulighed."

"Den der stirrer sig blind på andres fejl, falder ofte for sine egne."

"Ragelse. Noget, man har liggende i årevis og smider væk dagen før, man skal bruge det."

"Et ægte geni rydder ikke op. - Han finder orden i kaos!" (Einstein)

"Ja, vi bør tilgive vores fjender, men ikke før de er hængt." (Er den for barsk..? Mener det self. ikke, men den morede mig lidt, må jeg indrømme)

"Hellere rig og rask end syg og fattig"

"No student ever attains very eminent success by simply doing what is required of him it is the amount and excellence of what is over and above the required, that determines the greatness of ultimate distinction."

"Komedie: tragedie betragtet i fugleperspektiv."

"En komiker er en, der gør morsomme ting. En stor komiker er en, der gør ting morsomme. "

"I filmen hersker teknikken - i teatret kunsten."

"Musikken udtrykker det, der ikke kan siges, og det, som det er umuligt at tie om."

"Selvmord er en evig løsning på et midlertidigt problem."

"Øjne kan se mund le men tåre i hjertet kan ingen se."

"No matter how talented you are, not everybody is going to like you, but that's life, just stay strong." (Justin Bieber)

"That which does not kill me, makes me stronger."

"A good friend will bail you out of prison, a true friend will be sitting next to you, saying Shit!"

"Friendship is a single soul living in two bodies."

"True friends are always together in the spirit."

"Gode venner er som stjerner. Man kan ikke altid se dem, men man ved de altid er der."

"En rigtig ven kan se tårer bag smilet."

"Gode venner kan lave alting sammen, men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen."

"Sandt venskab findes, hvor tavshed mellem to mennesker er behagelig."

"Gå ikke foran mig måske vil jeg ikke følge dig. Gå ikke bagved mig måske vil jeg ikke føre an. Gå ved siden af mig og vær blot min ven."

"En rigtig ven fortæller dig det, når du har spinat mellem tænderne."

"Bibelen er Guds søkort til dig at navigere efter. Den holder dig fra havets bund, viser dig, hvor havnen er, og hvordan du når den uden at kollidere med klipper eller skær. "

"Vi tilægger gud æren for verdens skabelse, men det bliver nok os selv, der kommer til at tage ansvaret for dens undergang."

"Gud gav ganske vist menneskene forstanden, men glemte desværre at vedlægge en brugsanvisning. "

"Freedom is not worth having if it doesn't include the freedom to make mistakes."

"Solen skinner altid, fordi når det regner kigger jeg ikke op."

"Uanset om jeg er uenig i hvad du siger, så vil jeg forsvarer din ret til at sige din mening."

"Fred vil der kun blive, når menneskene ikke blot er imod enhver krig, men også imod at sejre."

"Humor er at bifalde livet smilende med en tåre i øjet."

"Humorens dybeste funktion er at lade latteren komme gråden i forkøbet."

‎"Jeg har penge!" skreg den ene."Ellers tak" sa' prinsessen "jeg vil hellere være rig på kærlighed." "Jeg har en flot krop!" udbrød en anden. "Ja, og mer end nok i dig selv". "Jeg ka få dig til a grine til hver en tid" bedyrede en tredje. "Måske" hviskede prinsessen "men ka du være alvorlig og høre på mig, når jeg har brug for det?"

Maybe you should eat makeup so you can be pretty on the inside, bitch!?

Et rygte siger mest om den, der hvisker i dit øre..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar