Drøm, som har du evigt liv,
lev som var det din sidste dag.



onsdag den 24. august 2011

I dag har jeg stået med munden til en mikrofon

I dag har jeg stået med munden til en mikrofon, og læst mit eventyr op til folk.
Skræmmende, storslået, storartet og .... syrealistisk. - På en eller anden mærkelig facon, fordi jeg jo inderst inde godt ved, at det er sket, men at det bare er gået så stærkt!
Jeg går på en forfatterskole for Teens, og i dag skulle vi så læse vores værker op.
Det gik faktisk... Rigtig godt! - Men der er stadig noget at arbejde på. Mine ben shakede virkelig meget (det gør de forøvrigt altid når jeg er nervøs..) og jeg tænkte bare: "Stop med at ryste, ben! Stop. Stå stille. Ro på. Rolig nu. Stop nu med at være nervøs."
Men det var fedt at prøve.. Og det er jo egentlig ikke fordi at jeg ikke er vant til at optræde. Men, jeg føler bare at skriverier er mere personlige. Man er (eller jeg er) mere sårbar når det kommer til at skulle fremføre en tekst, fordi det kommer helt inderst inde, dybt i hjertet og er sluppet fri fra sit fangenskab i de inderste tanker. Men vi klarede den alle! - Os forfattertøser, med vores ALT for seje digt-skrivnings-vikar! Han er en af de FEDESTE og SJOVESTE mennesker jeg NOGENSINDE har FUCKING mødt EVER! Han er simpelthen bare for fantastisk! 
STOR RESPEKT TIL POETEREN! - Chill out.

Your head is filled with poetry, but find the key first so you can free them from the heavy chains in your head.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar