Drøm, som har du evigt liv,
lev som var det din sidste dag.



søndag den 28. august 2011

"Danmark skal videre!"

DANMARK SKAL VIDERE! - 10 år kan være NOK!

Jeg har meldt mig ind i DSU og er frivillig aktiv i; Frivillig For Helle.
Ja, man kan vist sige at jeg er rødglødende Socialdemokrat!
Helle Thorning-Schmidt for den nye statsminister!
Da jeg trådte ind af døren, hos Frivillig For Helle, blev jeg mødt med et kæmpe smil og en fed og festlig stemning. - Overgearet, men klart på den fede måde! Jeg følte mig velkommen på et split sekund!
Kampgejst! - Det var stemningens beskrivelse. Jeg nåede dårligt nok at blinke med øjnene så blev jeg ført ind i et lokale med røde plakater, med bogstavet; A. Jeg blev sat på denne opgave: at ringe rundt i "Telefonboksen" og spørge om folk havde lyst til at støtte os og melde sig som frivillig. (Ligesom mig og de andre) og de andre.. Wow. Jeg regnede med at jeg var den yngste.. Men niks nej.. 10-12 årige drenge var fuld igang med at ringe rundt. Sejt gået!? 
Jeg var ganske vist nervøs, og jeg skulle lige tage mig sammen til det første opkald. Man syntes at der var så meget at skulle huske, og spørge om. Men man fik da heldigvis et manuskript at støtte sig til!
Det gik faktisk vældig godt! - I betragtning af at jeg var helt ny.. :)
Så skulle man sætte streger når amn fik bid på krogen! Det var sjovt! Og der gik sport i den. De var alle så søde, rare og possitive! Det var fantastisk at opleve!
Gav hånden til Helle Thorning-Schmidt i går!! :D <3 Men mere om det og hvorfor senere...
Godnat! :)
"Lad Rosens Bløde Energi Omfavne Vores Land." 
- Sarah W-F.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar